Hard Friendship





                     I thought maybe our friendship will never work out, bcoz i had done so much thing to protect our friendship. But, u had nothing with that. i feels like u didn't wanted our friendship last forever. u keep blaming me, u keep arguing me and u made me feels like i had nothing on you. u made me feels like im the only one that always hurting you and not understand your feeling. IM LOST.


                    mungkin inilah jalan yang terbaik untuk kita. inilah our first and last time jadi close friend. mungkin nanti kita tak akan rapat seperti dahulu kala. even, kau dah menyesal dan inginkan situasi ini balik, SORRY.  I WILL NOT . sebab, kau boleh kira berapa kali aku bagi kau peluang, berapa kali aku pertahankan persahabatan? berapa kali aku bersabar dan tersenyum dalam penderitaan. kenape aku tak lepaskan kau dari awal? sebab aku nak bagi kau peluang untuk rasai the real persahabatan. tapi apa hasil dia? kau tetap dengan perangai kau. kau tetap nak salahkan aq and pretending like aku jer yang selalu sakitkan hati kau. pretending like aku jer yang selalu tak jaga hati kau. YA! memang aku agak penat, but aku tetap bertahan sebab aku nak kau tahu yang persahabatan ni bukan senang untuk dibina. 

                   aku nak kasi tahu kau yang persahabatan ni tak akan terbina semudah petik jari. perlukan pengorbanan, perlukan kesabaran dan perlukan tolak ansur.
 SAKIT HATI?
persahabatan mana yang takkan ada rasa sakit hati? cuba kau bagi tahu aku? ya, memang kau ada cakap yang kau tetap sayang aku even setelah apa yang berlaku. But, aku just nak kau cuba pertahankan persahabatan ni. cuba ... cuba ... cuba ...
mungkin ada hikmah ALLAH pertemukan aku dengan kau. thanks sbb i had so much fun with you but like i had said before i think our friendship will never workout, becoz of that IM SORRY ...


                   Aku harap, kau akan jumpa dengan sahabat kau yang sebenar. terima kasih disebabkan KAU, aku dapat belajar banyak tentang sifat manusia. Aku harap suatu hari nanti kau akan sedar tentang persahabatan ini. but, jangan ingat aku akan berlari untuk dapatkan kau balik. SORRY IM NOT LIKE THAT MEH...


                 

Comments

Popular posts from this blog

STUDENT MESIR

WHAT A LOVELY COUNTRY [ Part 1 ]

Al kisah seorang Manusia